Thursday, June 2, 2011

besar sudah....

waaaaaa..aku dah gemuk...nak kurus..nak kurus..
tp mcm ne nak diet..huhu..
skrg pakai premium beautiful..mmg selesa bila pakai tp agak susah nak maintain untuk memakainya..kena bg psiko pada diri sendiri..mahal tu tp berbaloi2.hehe...
ada kawan2 yg ajak aku join bisnes hi-o PB ni tp aku tak ckup modal..mcn ne..so skrg tekad nak pakai dulu n bila dah aa hasilnya aku cb join PB group bisness ni k.
pepagi hari aku dah sampai opis. kol 7.25am.. yg ada cuma zul..haha..sib baik dia dtg awal ada gak yg tolong buka pintu opis..kalau tak jenuh aku dok luar tunggu org lain buka pintu.hee aku takde kunci..
waaa..member dtg bawak nasi lemak..makan free..camne nak DIET nii..ee maslina ni saja je tau..takpe2 aku diet waktu malam je..tak makan berat waktu malam..cadang nak makan sup je..hahaaaaaaa...

3 comments:

  1. Alhamdulillah..kenyang dah..sedap sgt nasi lemak yg mas bawak.

    ReplyDelete
  2. nak join hi-o ke? yang jual mesin air tu..kalau yakin join la..kalau rasa susah nak promote kat orang abaikan ajela pujukan teman2 tu

    ReplyDelete
  3. haha..tak tau le ngah. modal takde pun nak join.

    ReplyDelete